MULTI
Du er her: ForsideBlanketter og gebyrOversigt over blanketter

Oversigt over blanketter 

Blanketterne kan udfyldes elektronisk. Blanketterne findes også i en PDF-version til udprintning.  

Vejledning til den enkelte blanket findes på samme side som blanketten. Når blanketten er udfyldt, kan den enten sendes per e-mail eller med almindelig post. Hvis blanketten sendes per e-mail, skal der vedhæftes en indscannet version af den udfyldte og underskrevne blanket. Det bemærkes, at Indsamlingsnævnet kan modtage sikker mail via Civilstyrelsen på sikkerpost@civilstyrelsen.dk

Vær opmærksom på at for at kunne gemme en elektronisk kopi af blanketten, skal computeren have den seneste version af Adobe Reader installeret, pt. version XI (11.0.00), som kan hentes gratis på nettet. Vær desuden opmærksom på, at det ikke er alle webbrowsere, der giver mulighed for at gemme en elektronisk kopi.

Blanketten med evt. bilag sendes til:

Indsamlingsnævnet

Adelgade 13

1304 København K

Eller

indsamlingsnaevnet@civilstyrelsen.dk  

Links til blanketter

Anmeldelse af indsamling:
Anmeldelse af indsamling
Vejledning til anmeldelse om indsamling  

Orientering fra organisation uden anmeldelsespligt:
Orientering fra organisation uden anmeldelsespligt
Vejledning til orientering fra organisation uden anmeldelsespligt 

Ansøgning om tilladelse til hus- eller gadeindsamling:
Ansøgning om tilladelse til hus- eller gadeindsamling
Vejledning til ansøgning om hus- eller gadeindsamling

Klage:
Klage
Vejledning til klage

Regnskab:
Blanket til regnskab (indsamlet beløb på 50.000 kr. eller derunder)

Senest opdateret: 16-07-2015

Til toppen

Indsamlingsnævnet | Adelgade 13 | DK-1304 København K | Telefon +45 3392 3334 | Fax +45 3920 4505 | E-mail indsamlingsnaevnet@civilstyrelsen.dk